Καμιά σήμανση για την είσοδο του Μουσείου Ακρόπολης

Είναι καψόνι να βγαίνεις με λαχτάρα για να επισκεφθείς το Μουσείο και να χάνεσαι μεσημεριάτικα στον καύσωνα των σαράντα βαθμών. Βγήκα από το μετρό στου Μακρυγιάννη και δεν ξέρω γιατί είχα την εντύπωση ότι η είσοδος του Μουσείου Ακρόπολης είναι δεξιά. Έστριψα ενστικτωδώς προς τα κάτω, βρέθηκα, όντως σε μια είσοδο, μόνο που ήταν είσοδος τροχοφόρων. Εκεί, ο φύλακας μου είπε ότι η πύλη για το κοινό βρίσκεται στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου.

Φεύγοντας από το Μουσείο την Κυριακή, ρίχνω μια τελευταία ματιά πίσω μου. Είχα ξεχάσει την ταλαιπωρία μου με την ανεύρεση της εισόδου.

Φεύγοντας από το Μουσείο την Κυριακή, ρίχνω μια τελευταία ματιά πίσω μου. Είχα ξεχάσει την ταλαιπωρία μου με την ανεύρεση της εισόδου. Εκτός από την επαιτεία που μοιάζει να είναι φυσική στην ελληνική πραγματικότητα το Μουσείο δεν έχει συγκεντρώσει, ακόμη, μικρέμπορους και μικροπωλητές.

Επιστρέφοντας προς το μετρό, αναζήτησα μια πινακίδα. Τίποτα. Ούτε στα ελληνικά ούτε σε άλλη γλώσσα. Ανηφόρισα και βρέθηκα, επιτέλους, στην είσοδο. Στα εισιτήρια η ευγενική  υπάλληλος με πληροφόρησε ότι είναι πολλά τα παράπονα. Και μου συνέστησε… υπομονή!

Προς τι η ταλαιπωρία των επισκεπτών; Ελλήνων και ξένων επισκεπτών; Τόσο φοβερό, πανάκριβο ή χρονοβόρο είναι η τοποθέτηση μερικών πινακίδων που να κατευθύνουν προς το περιλάλητο Μουσείο;

One thought on “Καμιά σήμανση για την είσοδο του Μουσείου Ακρόπολης

Leave a Reply

